Oversigt

Læs videre, hvis du vil være med til at løse et af velfærdssamfundets allerstørste udfordringer.

Der er allerede nu en kritisk mangel på blandt andre SOSU-assistenter, SOSU-hjælpere og sygeplejersker. Og udfordringen vokser. Derfor har vi etableret en rekrutteringsfunktion med 10 medarbejdere og en leder, som arbejder med rekruttering af medarbejdere på tværs af vores hjemmepleje, 43 plejehjem og bydækkende enheder.

Administrativ medarbejder som ser og udnytter muligheder
Hvis du er vores nye kollega, skal du være en haj til at skabe relationer, lytte og omsætte behov og udfordringer til konkrete løsninger og indsatser, som vi kan teste i rekrutteringsfunktionen.

Du skal også have lyst til at understøtte vores lokale ledere med forskellige administrative opgaver – fx når de ringer til vores hotline, så vi frigør ressourcer til daglig ledelse. Det kræver et serviceminded væsen og evnen til at forstå hverdagen på de enheder, vi supporterer.

Du skal også være nysgerrig på, hvad der driver en sygeplejerske eller en social- og sundhedsassistent- eller hjælper, når de vil søge nyt job, og på hvordan kan vi understøtte den proces.

Derudover forventer vi, at du har

  • en relevant akademisk uddannelse inden for fx HR, kommunikation eller organisation
  • solid organisatorisk forståelse og minimum et par års erfaring fra en relevant stilling
  • kendskab til (og gerne erfaring med) de faggrupper, som er ansat i vores drift

De konkrete arbejdsopgaver er mange og få dage er ens
Du skal løse opgaver indenfor både administration, rekruttering og udvikling – fx skal du

  • udvikle, drive, optimere og afrapportere vores indsatser i takt med, at vi bliver klogere, så vi sikrer den ønskede effekt
  • understøtte lederne i rekrutterings- og ansættelsesprocessen ved at skrive og koordinere fælles stillingsopslag, som fanger målgrupperne
  • sparre med lederne om optimering og udvikling i deres ansættelsesprocesser
  • gøre det nemt for kandidater at søge job hos os i SUF
  • understøtte SOSU-eleverne i overgangen fra elev til første job i SUF

Du og dine kolleger kommer til at arbejde tæt sammen med driftslederne på vores enheder, med kolleger i HR, Uddannelse KBH, områdekontorerne, Koncernservice samt Kommunikation og Presse, som sammen med jer løfter de strategisk vigtige opgaver med branding og annoncering.

Du bliver en del af en arbejdsplads med et stærkt arbejdsfællesskab og en stor tillid til dig og din opgaveløsning
Velkommen til Områdekontor Nord på Ydre Østerbro. Vi arbejder med driftsunderstøttelse af vores enheder i forhold til ledelse, organisation, økonomi og sundhedsfaglig praksis. Så det er et naturligt arbejdsfællesskab for dig og dine kolleger i rekrutteringsfunktionen, der i det daglige refererer til jeres teamleder, Karen.

Du får omkring 45 rigtig dygtige og imødekommende kolleger på områdekontoret, som arrangerer ugentlig fællestræning, croissantklub og sporadisk fredagsbar. Du kan få sparring på dine opgaver, og vi er åbne overfor kurser eller videreuddannelse, som matcher din nysgerrighed og vores interesser.

Det praktiske
Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. juni 2024.

Ansættelsessted: Sundhed- og Ældre, Områdekontor Nord, Helsingborggade, 2100 København Ø.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat som rekrutteringskonsulent.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte teamleder Karen Busted på 2497 6277, hvis du vil høre mere om stillingen.

Søg via linket senest tirsdag den 30. april 2024
Ansættelsessamtale forventes afholdt i løbet af uge 18.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

Københavns Ejendomme og Indkøb