Oversigt

Vil du arbejde i en markedsledende virksomhed i rivende vækst, hvor du er med til at styrke og udvikle finansfunktionen? Hvis svaret er ja, så kan du meget vel være den nye økonomiassistent i Autocom.dk.

Du vil blive en del af vores dygtige finansafdeling i Autocom.dk, der foruden dig består af tre bogholdere, en controller samt vores Finance Manager. Desuden vil du have et tæt samarbejde med Autorola HQ-Controlling, som har til huse på samme adresse.

Dine Ansvarsområder

Du får i samarbejde med dine kollegaer ansvaret for, at der foretages en korrekt og rettidig rapportering af periode- og årsregnskaber. Du får en aktiv rolle i at sikre et kontinuerligt flow omkring kerneprocesser på dagligt niveau. Det omfatter bl.a.:

  • Kreditorfaktura-håndtering.
  • Håndtering af indbetalinger.
  • Fakturering dagligt/månedligt.
  • Udføre afstemninger/opgørelser internt og eksternt.
  • Optimering og udvikling af forretningsgange.
  • Indsamling og opdatering af datasæt til rapportering/business statistics – herunder månedsafslutning.
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Dine kvalifikationer

  • Vi ser gerne, at du minimum har et par års relevant erhvervserfaring – evt. fra revisionsbranchen, en controllerstilling, som økonomimedarbejder eller lignende. Der kan være mange uddannelsesmæssige indgange til denne stilling, men det vigtigste er din praktiske erfaring
  • Du er erfaren bruger af MS-Office pakken.
  • Kendskab til MS Dynamics – Axapta er en fordel men ikke et krav.
  • Du har en nysgerrig og lærevillig indstilling til at erhverve forståelse for

Din personlige profil 

  • Du evner at bevare overblikket over komplekse opgaver, og du har en reflekterende og undersøgende tilgang
  • Du går reflekterende og undersøgende til dine opgaver.  
  • Du har en struktureret og metodisk tilgang til dit arbejde.
  • Du befinder dig godt med at planlægge og tage ejerskab over dine opgaver.
  • Du er fleksibel og besidder gåpåmod.

Vi tilbyder

Du bliver en del af Autorola Group Holding A/S, som er specialiseret i online bilauktioner. I Danmark består vi blandt andet af webstederne Autocom.dk og Bilsalg.dk, som driver online bilauktioner, og Bilpriser.dk.
Vi er en etableret virksomhed med en stærk iværksætterånd, som går hånd i hånd med en uformel kommunikationsstil og et åbent kontormiljø.

Vi har stor fokus på menneskelige ressourcer hvor der lægges vægt på faglig og personlig udvikling med udgangspunkt i individuelle behov og ønsker. Vi tilbyder en 37-timers uge. Vi ved, at balance mellem arbejde og privatliv er vigtigt, og vi passer på vores medarbejdere. Derfor har vi også fokus på at fastholde et arbejdsniveau, der giver tid til at løse opgaverne fornuftigt.

Du vil referere direkte til vores Finance Manager, indgå i vores i pensionsordning og sygesikring samt deltage i virksomhedens sociale arrangementer. Vi tilbyder en god frokostordning, et fitnessrum, og vi slutter gerne ugen af i vores fredagsbar.
Vores hovedkvarter ligger lige ved banegården på Skibhusvej 52 A 5000 Odense C.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Interesseret

Vi kalder løbende til samtale så tøv ikke med at sende din ansøgning. For yderligere information, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Dennis Frimann Larsen [email protected] eller Group-HR Consultant Bjarke Matthiassen [email protected]. Vi glæder os til at høre fra dig!

________________________________________________________________________________

Autorola Group er en familieejet og -ledet international koncern, der er specialiseret i online bilauktioner og leverer værdiskabende IT-løsninger til bilbranchen i form af procesoptimering, online remarketing og business intelligence. Virksomheden beskæftiger ca. 700 medarbejdere og er repræsenteret i 19 forskellige lande, med hovedkontor i Odense.

Du kan læse meget mere om Autorola Group på www.autorolagroup.comwww.autocom.dkwww.bilpriser.dk, og www.bilsalg.dk

Autocom A/S