Oversigt

Regnskabsansvarlig til Fonden Clemens

Fonden Clemens søger en regnskabsansvarlig til vores administration, der er beliggende i Lundby.

Som regnskabsansvarlig er dit fokus på drift og sparring for ledelsen. Du er passioneret og har interessere for tal, og analyse af økonomi med øje for detalje og fokus på kvalitet.

Du er meget gerne uddannet revisor (dog ikke et krav) og har erfaring indenfor døgninstitutionsområdet med udarbejdelse af drifts – og takstbudgetter.

Du skal være superbruger i e-conomic og have erfaring med løn i Danløn, samt gerne erfaring med Pleo og DeltaPlan.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: 

  • Bogføring af indlæste bankposter
  • Bogføring af kontant- og kreditorbilag
  • Afstemme og opgøre kontantpunge fra afdelingerne
  • Opgørelse og afstemning af beboernes tøj- og lommepenge (i Excel)
  • Fakturering
  • Ansvarlig for måneds-, kvartals- og årsafslutning samt klargøring til revisor
  • Ad hoc-opgaver

Ledelsen består af Forstander, Viceforstander, Administrationschef, samt afdelingsledere for de 5 huse. Vores afdelinger ligger på Møn, Vordingborg, Lundby, Næstved og Rønnede. Her er pt. Ca. 100 ansatte fordelt på alle afdelinger.

Ansøgninger sendes til [email protected]

Ansøgningsfrist 25. april kl. 12.001

Se mere på vores ansøgersite: https://fondenclemens.ofir.com

Clemens Administration