Oversigt

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger. Heriblandt varetager vi rengøringsopgaver for forskellige kommunale afdelinger. Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 520 kollegaer. Ca. 200 kollegaer er beskæftiget i Rengøringsafdelingen.

Vi har en vision om at være Danmarks bedste kommunale rengøringsafdeling. Vi leverer kvalitetsrengøring og bidrager med faglig viden for at styrke det kommunale rengøringsniveau.

Vi har ledige ”Flyver”-stillinger i vores afløserkorps i distrikt 1 med opstart snarest muligt på 15-35 timer pr. uge. Den ugentlige arbejdstid er varierende, men gennemsnitlig på det aftalte antal timer. Arbejdstiden kan være delt og aften arbejde vil forekomme. Arbejde for ”Flyvere” ligger i tidsrummet 05.00-23.00 og indgår i et weekendrul max. hver 6. uge.

Du vil blive en del af et velfungerende afløserkorps i distrikt 1. Afløserkorpsene har til opgave at afløse ved sygdom, ferie m.m., samt udføre øvrige ekstra rengøringsopgaver. Vi anvender rengøringssystemet Cleanmanager, hvori man som ”Flyver” kan se og følge sine rengøringsopgaver. Der er mulighed for, at Service og Beredskab stiller en bil til rådig, dog må bilen ikke tages med hjem. ”Flyvere” får betalt arbejdstid i mellem arbejdssteder og såfremt, at man skal afhente og aflevere nøgler på Endelavevej 5.

Distrikt 1:

Distrikt 1 har arbejdsopgaver beliggende i Østbirk, Egebjerg, Gedved, Dagnæs, Vestbyen og Horsens Midtby.

Vi søger en kollega, som godt kan lide at have mennesker omkring sig, og som har et stort hjerte for samarbejde og god rengøring.

Dine kvalifikationer

  • Du har erfaring inden for rengøringsarbejde.
  • Du har lyst til en meget varieret arbejdsdag.
  • Du har kørekort.
  • Du kan arbejde selvstændigt og har samtidig gode samarbejdsevner.
  • Du har en fleksibel og positiv indstilling.
  • Du kan læse, tale og forstå dansk.
  • Du er serviceorienteret.

Vi tilbyder

  • Ansættelse i en spændende virksomhed, der løser mange forskelligartede opgaver.
  • Kørselsordning efter statens takster eller mulighed for lånebil med udkørsel fra Endelavevej 5.
  • Fleksibilitetstillæg.
  • Engagerede kollegaer.
  • Mulighed for videreuddannelse.
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder.

Yderligere oplysninger:

Hvis du har spørgsmål omkring stillingerne, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Catalina Mendoza på mail
[email protected]
eller mobil 2093 1671.

Løn og pension:

Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningerne vil blive vurderet løbende. Sidste ansøgningsfrist er den 1. juni 2024.

Rådhuset Horsens