Oversigt

Vil du være med til at udvikle et ny socialpædagogisk tilbud og være en del af et nyt tæt kollegateam?  

Vi søger erfarende og uddannede pædagoger eller social- og sundhedsassistenter.  

Dine opgaver  

Vi skal starte en ny recovery-orienteret indsats for borgere med betydeligt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller særlige sociale problemer. Vi søger medarbejdere, som har lyst til at udvikle og drive det nye tilbud i Socialpsykiatrien. Indsatsen skal målrettes til borgere i aldersgruppen 18 år og opefter. Tilgangen tager udgangspunkt i borgerens håb, ønsker og drømme om et meningsfuldt liv og der er fokus på at mestre hverdagen og livet i egen bolig. 

Stillingerne er på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. august 2024 eller snarest derefter. Vi forventer, at arbejdstiden primært er mellem kl. 13-21 alle årets dage og med telefonvagt hver 4. weekend. I weekender skal du være klar til, at du på egen hånd skal tage på borgerbesøg, men i udgangspunktet arbejder du hjemmefra. 

Du bliver en del af et nyt opstartsteam på fire medarbejdere og du og dit team skal være med til at udvikle tilbuddet. Du skal være indstillet på, at der kan komme behov for at lave ændringer undervejs.  

Vi forventer, at du: 

  • Har erfaringer og er uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent 
  • Bliver motiveret af at være i en etableringsfase, hvor du kan være med til at sætte dit præg. 
  • Kan gå åbent og nysgerrigt til værks i en organisation i forandring og fornyelse  
  • Har lyst til at yde en faglig indsats ved hjælp af metoder som f.eks. SMART-mål, FIT og velfærdsteknologi 
  • Er fortrolig med at dokumentere den faglige indsats. Vi anvender it-systemet Columna Cura  
  • Evner og ønsker at arbejde selvstændigt, tværfagligt og har gode samarbejdsevner  

Vi tilbyder: 

  • En organisation med ca. 25 medarbejdere fordelt i forskellige teams (servicelovens § 82, 85, 99 og 104). 
  • En mulighed for at være med til at etablere og forme et helt nyt tilbud i socialpsykiatrien. 
  • Ekstern supervision, faste sparringsmøder og vidensdeling, så alle medarbejder føler sig klædt på til opgaven 
  • Grundig introduktion med struktureret introprogram – Hvor de første 14 dage primært vil være i dagtimerne mellem 8.30-17.00,  
  • En arbejdsplads med høj faglighed og dygtige, engagerede kollegaer med en sund feedback kultur 
  • En organisation med fokus på trivsel og tillidsbaseret ledelse 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

Har du spørgsmål eller vil høre mere, er du meget velkommen til at kontakt fagligleder Diana Kasmir tlf. 5158 7606 eller leder af Socialpsykiatri Torben Nielsen tlf. 4171 5636. 

Læs mere om Socialpsykiatrien her

Ansøgningsfrist

28. maj 2024 

Vi forventer at ansættes personale til 3 stillinger.  

Ansættelsessamtaler forventes afholdt:  

3. juni 2024  (og 2. samtale 7. juni 2024).

Hvidovre Kommune Rådhuset