Oversigt

Om jobbet

Er du klar til at hoppe ind i en verden, hvor digital kommunikation møder kreativitet, og hvor dit skrivebord – på fælleskontoret eller hjemme – er din kreative legeplads? Team Kommunikation i Kalundborg Kommune søger en webkonsulent med et digitalt supergen og et hjerte, der banker for netværk og kommunikation. Du skal både kunne drive et projekt og drifte hjemmesiden med blik for den vigtige tværgående rolle, vores hjemmeside spiller og kommer til at spille i fremtiden.

Om dit nye team

Du bliver en del af et lille inkluderende kommunikationsteam, hvor vi værdsætter samarbejde og åbenhed og er nysgerrige efter at lære nyt. Vores opgavetallerken er fyldt med pressehåndtering, web, SoMe, kommunikationsrådgivning, pod- og vodcastproduktion – og alt det der ellers falder ind ad døren i et team, der gerne vil bidrage på tværs af hele organisationen. Hos os er arbejdsglæde nøgleordet, fleksibilitet en selvfølge, og vi har altid hinandens ryg.

Vi tror på, at den bedste arbejdskultur opstår, når vi alle bidrager, lytter og fejrer vores succeser sammen. Og så er vi altid friske på at vende verdenssituationen, bingeværdige tv-serier, madopskrifter og tidens trends og tendenser med hinanden.

Team kommunikation er en del Organisationsstaben, der dækker over:

  • Sekretariatet.
  • Kommunikation.
  • Jura og Udbud.
  • HR og Udvikling.
  • Digitalisering og IT.
  • Personale og Forhandling.

Din profil

Vi leder efter en god kollega, der kan noget af det, vi ikke selv er verdensmestre i. Vi har (selvfølgelig) en ønskeseddel.

Din mission er:

  • Vær vores digitale haj: Gør vores hjemmeside til borgernes yndlingssted at finde de rette svar og løsninger, så de kan komme hurtigt videre med de vigtige ting i livet. Din første opgave er at få os godt om bord på et nyt CMS – og det skal være muligheden for at gøre hjemmesiden endnu mere relevant.
  • Koordinator med kant: Få vores web-organisation til at spille sammen, så vores historier og budskaber resonerer i enhver digital krog.
  • Data-detektiv: Brug webanalyser til at spore, hvad der fanger og hjælper vores brugere, så vi kan gøre mere af det, der virker.
  • Compliance-cowboy: Hold os på den rigtige side af loven, hvad angår webtilgængelighed, data og sikkerhed.

Superkræfter, vi leder efter:

  • Et øje for detaljen og lyst til at dele din viden, når det kommer til webtilgængelighed og brugervenlighed.
  • En professionel nysgerrighed på webtrafik og brugerrejser – gerne på tværs af kanaler.
  • Struktureret nok til at holde styr på projekter og drift, men fleksibel nok til at gå med flowet.
  • Evnen til at få komplekse budskaber og processer til at føles som en leg.
  • Nysgerrighed på ny teknologi, glæde ved et konstant skiftende landskab og fokus på drift.
  • Bonuspoint, hvis du har erfaring med projekter i offentlige organisationer og kan jonglere med offentlige IT-systemer.

Hvad siger du? Er du klar til at blive en del af holdet?

Er du drevet af at gøre en forskel, og trives du i et miljø, hvor nysgerrighed og faglig udvikling går hånd i hånd med et positivt arbejdsklima, hvor du bliver værdsat for at være dig – så vil vi meget gerne høre fra dig. Vi lover, det bliver alt andet end kedeligt.

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til gældende overenskomst for området.

Det praktiske

Startdato: Ca. 15/8 efter aftale – vi er selv tilbage fra ferie den 12/8.

Arbejdssted: Rådhuset i Kalundborg med gode muligheder for hjemmearbejdsdage

Arbejdstid: 37 timer/uge, flekstid.

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, så tag fat i kommunikationschef Mads Damkjær på 2388 6223 eller stabschef Anne Øster Hjortshøj på 2329 7737.

Ansøgning

Ansøgning og CV fremsendes sammen med andre relevante dokumenter via ansøgningslinket i dette opslag senest den 26. maj 2024, og vi forventer at afholde samtaler i uge 23 og uge 24.

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer.  Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.

Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk), finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune (Flyt til Kalundborg) eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

 Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

———-

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

Kalundborg Rådhus